tirsdag den 6. september 2011

Det der motion...

Kender i det?

Når man sætter sig for at nu skal det være, og man så finder ud af at det lige er den her gang hvor det virkeligt skal være?
De andre gange hvor jeg har tænkt at jeg gerne ville motionere mere, er det ikke rigtigt blevet til noget, men nu skal der ske noget.

Indtil videre har jeg lagt en masse planer om hvordan det gerne skal være, men i den virkelige verden er det blevet til en daglig powerwalk tur med Hogan, med mindre vejret er helt elendigt.
Derudover svømmer jeg 1-2 gange om ugen, hvor min veninde og jeg cykler derud. Der er ca 10 km hver vej.

Så vil jeg blive bedre til at tage cyklen når jeg skal nogen steder i stedet for at tage bussen, selvfølgeligt alt efter hvor langt der er :D

Og så er der selvfølgeligt kosten, som også er blevet lavet om til nogle flere grøntsager og mindre fedt og mere tilpassede mængder.

Så håber jeg bare at det har effekt.
Min plan er både at tabe mig lidt og så komme i bedre form og vigtigst af alt at blive sundere.

Jeg skal selvfølgeligt nok give en update når jeg finder ud af om der sker noget ;)

Og hvis nogen af jer har nogle gode ideer til hvad jeg ellers kunne gøre, så siger i bare til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar