mandag den 22. november 2010

Gode tider :P

Jeg har nogle rigtigt gode ting at se frem til her den næste tid.

For det første er der en seriøs nedtælling til den 25., hvor jeg ENDELIGT skal have min bøjle af! :D
Dog kun i overmunden, men det er fandme også godt!
Har gået med det pis i over 2 år, og jeg er vild efter at se resultatet af lidelserne!
Det er ikke småting jeg har været igennem: 8 tænder er fjernet, togskinner i over- og undermund og til sidst en operation i underkæben.
Jeg er dog ikke i tvivl om at det har været det hele værd.
Jeg regner med at jeg kan få fjernet bøjlen i undermunden i starten at december.

Derudover har min søde chef givet mig lov til at holde ferie i uge 50, sammen med min kæreste, det glæder jeg mig til.
Vi skal egentligt ikke noget, bare få styr på julen og slappe af.

2 kommentarer:

  1. jeg ville ønske at jeg kunne være med, det må blive skønt for dig.
    Men du har bare været for sej

    SvarSlet
  2. Ja det ville jeg også :)
    Men jeg skal nok komme ned og smile til dig lige så snart jeg får tid.

    SvarSlet