mandag den 15. november 2010

Søde lille Forrest Gump :(

I sommers kom der en kunde ud på arbejdet med en lille skildpadde som de havde fundet udenfor, og folk der kender mig ved at mit hjerte banker for dyr, og især hvis jeg kan hjælpe dem.
Jeg tog selvfølgeligt den er lille skiderik af en skildpadde med hjem, og begyndte at pleje den og få den til at spise.
Det går så fint med den i nogle måneder, og den ser ud til at få det bedre, og begynder at tage lidt på.

Det skal lige siges her at den var meget tynd og fejlernæret, ja faktisk halvt død da vi får den hjem.
Fra den ene dag til den anden vil den så ikke spise mere, og vi prøver at tvangsfodre den, her får vi den også godt nok noget at spise, og får lidt kræfter igen, og begynder faktisk også at spise igen selv.

Det gør den så et par dage, men her idag finder Per den så desværre død i buret.
Det overrasker mig ikke, da den virkelig var tynd og svag.
Så den har åbenbart ikke haft kræfter til at kæmpe videre.
Men nu har han fået fred, og vi har ikke den at bekymre os om mere.

2 kommentarer:

  1. Årrh altså :( Nogle gange står dyr desværre bare ikke til at redde.

    SvarSlet
  2. nej, som fx når folk er ligeglade med dem og bare slipper dem løs i naturen :(

    SvarSlet