fredag den 6. januar 2012

Ups! Nu gjorde jeg det igen...

Så glemte jeg at blogge igen!

Nå men i kan da få en update på hvad der er sket siden sidst.
Jeg har fået kørekort (Yaaay!) så nu kan jeg køre alle mulige steder hen med hunden når jeg kan låne bilen. Og jeg kan nemmere komme rundt hvis nu jeg skal et eller andet.
Det er virkeligt dejligt at det er overstået da jeg syntes køretimerne var ved at være mega kedeligt til sidst.

Så har jeg, som så mange andre, holdt jul og nytår.
Julen blev holdt ved mine forældre hvor min søster, hendes kæreste, mig og min kæreste kom. Det var super hyggeligt og med gode gaver og oceaner af hygge.
Nytåret blev holdt herhjemme hvor min søster, hendes kæreste og min mor og far kom. Der blev lavet god mad og hygget, fyret af og kigget. Det er altid dejligt at være sammen med min familie.

Derudover er jeg blevet sendt i aktivering som består af en job i løntilskud ved sådan et revalideringscenter i Aalborg.
Jeg skal gerne indrømme at det er langt fra hvad jeg havde forestillet mig jeg skulle lave.
Selve jobbet består af rengøring og hjælp i deres køkken. Rengøringen er lidt kedelig fordi det er tilpasset de folk som er i jobtræning og da jeg jo ikke fejler noget, er det alt for nemt for mig.
Køkkenarbejdet derimod er jeg rigtigt glad for. Jeg havde ikke forestillet mig at jeg nogensinde skulle arbejde i et køkken, men det er faktisk rigtigt godt.

Men jeg håber i andre også er kommet godt igennem julen og er kommet godt ind i det nye år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar