lørdag den 26. november 2011

Julehygge med søster

Ser godt ud, gør det ik'?

Min søster og jeg plejer at lave et eller andet julet sammen, og i år blev det så julesmåkager, og det var hyggeligt!

Jeg skulle derud efter jeg var kommet hjem fra virksomhedspraktik, men det blev dog udsat en lille smule da jeg var nødt til at handle mad ind til min kæreste Per .
Han var kommet til skade med sin ryg og kunne derfor ikke så godt selv gå derned.
Men da jeg så endeligt kom derud efter besvær med scooteren og hyggesnak med diverse naboer, bød hun på hjemmebagt brød med tunmousse *mums*.
Så gik vi ellers i gang med bageriet!

Det blev til:

Fedtebrød:


Chokosnitter:


Cookieagtige ting:


Og specier med chokolade:

De sidste var hyggeligst da de kunne stikkes ud :D Der er nu noget hyggeligt over at stå og fedte med sådan noget.

Jeg var så heldig at få lov at spise aftensmad derude også, og er blevet inspireret til at lave bulgursalat. Så det har kæresten og jeg fået til aftensmad. Det kan jeg mærke vi skal have ofte.

Det tog cirka hele dagen igår at få bagt alt det, men nu kan julen bare komme an!

I dag har jeg allernådigst fået lov at pynte op til jul, selvom det ikke er december endnu.
Per er ikke ret meget for at der pyntes op før det er december måned, men vi lavede et kompromis. Jeg fik lov at pynte op i dag fordi der er 1. advent i morgen. Til gengæld skulle jeg så høre julemusik på min mp3 så han slap for at høre på det. Yay!
I skal selvfølgeligt ikke snydes for billeder af det, men det bliver ikke lige i dag.

2 kommentarer:

  1. Det var hyggeligst! (Ligesom: Her sidder man bedst).
    Jeg er meget glad for, at bulgursalaten inspirerede dig - nu er jeg blevet inspireret til at pynte op!

    SvarSlet
  2. Ååååh den kommentar er simpelthen sjov :D

    SvarSlet