mandag den 21. november 2011

Aktiveringstid

Som i jo nok ved så er jeg arbejdsløs, stadig.
Som en del af det skal man jo i aktivering og den del er jeg så kommet til. Eller det gjorde jeg for 2 uger siden.
Jeg er kommet i virksomhedspraktik på Aalborg Universitet hvor jeg gør rent. Og jeg kan faktisk godt lide at gå der for mig selv og gøre rent en hel morgen.

Jeg skal være der i 2 uger mere, og så er det jeg håber at den erfaring jeg har fået derfra kan hjælpe mig med at få en rengøringsjob.
Det eneste minus der er ved det jeg laver derude er deres grupperum. Føj hvor er de bare nogle svin. Altså de får fejet hver anden dag, og alligevel kan man få fejet en ordentlig bunke sammen derinde fra. Utroligt de gider sidde der og arbejde i rod til langt op over anklerne (ca.).

Det mere fantastiske er at jeg kan cykle derhen. Det er virkeligt rart at der ikke er længere.
Så nu vil jeg nyde de næste 2 uger, inden kommunen begynder at rive i mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar