onsdag den 23. november 2011

Eeeeelsker svømmehaller!

Gud hvor jeg dog bare elsker at svømme! Om det så bare er for hyggens skyld eller vandaerobic eller vandgymnastik. Det er bare fantastisk!
Og neeej det er altså ikke kun noget gamle mennesker gør :P eller jo måske vandgymnastik...

For ikke så lang tid siden gik jeg til vandaerobic og vandgymnastik sammen med en veninde, sådan 2 gange om ugen-agtigt, det gik desværre i stå på grund af manglende tid men jeg håber virkeligt at kunne komme i gang med det igen.

Min kæreste og jeg tager så nogle gange i svømmehallen med min veninde og hendes kæreste bare for at hygge os. Det har vi lige været i dag og nu er jeg godt nok træt.
Det er sjovt så hyggeligt det kan være at plaske rundt og egentligt lave ingenting i flere timer, men herligt er det!
Efterfølgende ville vi så tage ud og spise, og aftalen var egentligt at vi ville på sådan en kineser restaurant i Nørresundby, men der var fuldstændigt proppet med mennesker så skuffede måtte vi ty til andre spisesteder :/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar