lørdag den 1. september 2012

Det nyeste skud på stammen...

Jeg syntes ikke at jeg havde nok dyr, så jeg måtte da have en kanin mere!

Eller sådan skete det ikke rigtigt.

Den her lille frøken skulle have været aflivet på grund af hendes adfærd overfor børnene i den familie hun var hos. Hun havde bidt og nappet dem et par gange, men de har nok heller ikke været helt klar over hendes grænser. Børn bør virkeligt ikke have hunkaniner! Hankaninerne er meget mere rolige og finder sig i meget mere.
Jeg kunne jo ikke rigtigt overskue hendes triste skæbne, og Per og jeg blev derfor enige om at hun skulle have en chance hos os.
Det er omkring 2 uger siden vi overtog hende, og jeg vil da give dem ret i at hun har temperament, men man er vel dame? ;)
Ej det er sådan et hunkaniner har en tendens til at bliver aggressive i deres bur, og det er hun bestemt også, men hun er til gengæld meget sød og nysgerrig når hun er ude, så så længe det er sådan, kan jeg godt leve med at hun bor hos os :)

Hun hedder Nin-kanin og jeg ved ikke med sikkerhed hvor gammel hun er, men jeg tror ikke hun er meget mere end et år.





Så nu må vi se om hun bliver ved med at ''arte'' sig, så hun kan blive ved med at være en del af flokken :)

2 kommentarer:

  1. Hun er så søøød en kanin :) Også selv om hun ikke just elskede mig, da jeg traf hende første gang. Men hun var nok bare genert.

    Nåja og din blog er blevet flot :D

    SvarSlet
  2. Nej hun var godt nok noget tilbageholdende, men mon ikke hun bløder op en dag :D

    Mange tak, jeg syntes i hvert fald at det friskede den lidt op.

    SvarSlet