lørdag den 3. juli 2010

Bagedag med Bitten og grillhygge hos familien

Idag kom kunne Bitten melde sin ankomst her ved mig, da han skulle hjælpe mig med at bage, hvilken som sædvanligt blev skide hyggeligt, og med et godt resultat.
Vi bage Engelske Scones der blev vildt lækre, og bare for at gøre jer jaloux, kommer der her et billede:


Vi bagte også boller med gulerod og solsikkekerner. Dem fik jeg dog ikke taget et billede af, så det må i drømme jer til.

Senere efter at blive udmattet af varmen, tog vi hjem til vores forældre, som bød på grillmad.

Grundet min nyligt overståede kæbeoperation, er det begrænset hvad jeg kan spise af grillmad, da jeg så først må tygge noget i uge 29.
Kæben skal lige gro sammen igen, og det tager så 6 uger hvor man kun må spise noget der kan moses inde i munden.

Jeg kunne dog få pølser, grillede tomater, hot wings og flutes, så helt galt er det ikke.

Dejlig smattet grilled tomat, skal i den grad ikke tygges :D


Når jeg siger jeg kan spise flutes, så er det vel at mærke kun det bløde inden i, der kan gå. Så bliver der sådan nogle sjove flutes-både tilbage.

Vi havde medbragt vores hund, da vi syntes det var synd han skulle sidde og stege i lejligheden en hel aften.
Vi har på et tidspunkt købt sådan en spand med et stativ til, hvor man så kan fryse vand i spanden med alt muligt guf i, og så kan hunden gå og slikke på den, og så lidt efter lidt få godbidderne ud. Den er han helt vild med, og kan bare bruge lang tid på den.

Her er lidt billeder af hans hyggelige aften:

Træt overophedet hund

Den omtalte is-dims

Her gør Hogan så et forsøg på at køle lidt ned, ved hjælp af isklumpen.

I hvert fald har denne aften været rigtig hyggeligt, og Hogan er helt færdig af træthed :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar