lørdag den 24. juli 2010

Hade-Weekend

Øv øv øv !

Jeg har den udsøgte glæde at skulle arbejde både lørdag og søndag i den her weekend :(
Der er bare ikke noget værre end at skulle arbejde en hel weekend. Den er jo nærmest spildt så.

Altså normalt er jeg rigtigt glad for mit arbejde, men weekend vagterne er bare en plage!

Idag var der absolut ingenting at lave, fordi der jo er afslutning på The Tall Ships Races inde i Aalborg. Og man kan jo egentligt godt forstå folkene, da det da er noget mere spændende end at tåge rundt derude.
Der er desuden 28 grader i butikken, så vi steger bare derude!

Men så er det jo godt at mine kollegaer er ret søde, så vi skal nok få tiden til at gå alligevel.

2 kommentarer:

  1. jamen det var der jo heller ikke vejr til at se på. Det var nu ikke varme der var problemet

    SvarSlet
  2. Nej vejret kunne have været heldigere. Men alligevel ville jeg hellere det end at arbejde :D

    SvarSlet