onsdag den 14. juli 2010

Hårde dage!

Jeg har ferie denne uge :)

Mandag har jeg tilbragt næsten hele dagen med min søster, og det var bare superhyggeligt.
Hun har været så venlig at købe en luftmadras, så det er muligt for mig at overnatte :D
Mandag formiddag tog vi ind til byen, efter at jeg var cyklet ud til hende. Her gik vi rundt at kiggede lidt, og købte krydderier.
Grunden til at vi skulle ind til byen var egentligt at vi skulle ind og se Eclipse kl 13.
Jeg har egentligt ikke så meget at sige om den film, da den ikke rigtigt imponerede mig, desværre.
Jeg tror nogenlunde det bedste ved filmen var nogle af de kommentarer min søster og jeg selv kom med?
I øvrigt havde jeg bare ikke giftet med med en der havde tilbudt mig denne:


Det er jo nærmest en kno-jern?
Føj siger jeg bare!

Og så var der så lidt folk i biografen at man sagtens kunne tilføje lidt til filmens samtaler :D

Man da vi kom hjem fra byen, bød min søster på aftensmad :P
Vi fik spaghetti med frikadeller og pesto, som ikke dag at blive fint hakket, men heldigvis stadig smagt fantastisk.
Senere så vi en film mere, Juno, som jeg dog er noget mere positiv over. Den er rigtigt god.
Senere igen, fik vi mislykkede vandbakkelser med flødeskum, kagecreme og jordbær. Mums!
Tirsdag morgen, var Bitten så sød at lave morgenbrød som var fantastisk!

Senere på dagen da jeg kom hjem og troede at nu skulle jeg slappe af, som jeg også nåede at gøre i en lille time.
Men pludseligt hører vi et ordentligt brag ude fra vores opgang, og vi skynder os hen og kigger ud af dør-spionen, her ser vi så at vores genbos dør er blevet sparket op?!
Vi står så lidt og kigger og lytter for at se om der kommer nogen ud eller hvad der sker.
Mens min kæreste Per så står og kigger ud, kommer der to folk løbende mod vores dør, og han prøvede så at se om han kunne låse døren op, i håb om at få fat i dem (opg evt. sætte lidt ild til dem?), dette når han dog ikke så han får døren i hovedet, og de to folk (læs: negere/somaliere), får pænt travlt med at komme den anden vej endnu.
Vores dør:

Dørkarmen er faldet af.


Noget af låsen og lidt af fodlisten er også gået løst.

Lidt efter kom der dog en håndværker og lavede en midlertidig løsning, så døren nu holder delvist sammen. Der skulle være kommet en og ordne døren helt idag, men de er bare ikke kommet!?
Stakkels dame oppe ved vores varmemester, hun får godt at vide hvem hun er imorgen!

Nå ja, så har vi også en kryster (læs: hund)
Sådan en skulle jo beskytte en og alt det der men nej nej lille Hogan skynder sig med halen mellem benene ind i stuen, for det var da noget farligt noget det her.
Gudfader en lille kujon!
Selv politiet gør grin med hans mod :D


Men i min vrede over manglende håndværkere, bagte jeg hindbærsnitter og boller.
Hindbærsnitterne er skide godt, og er ret flotte hvis jeg selv skal sige det:


Bollerne er også flotte, dem har jeg dog ikke smagt endnu:


Så nu fik jeg da noget ud af dagen, selvom vi nu lever i evig frygt for at besøg af ovennævnte negere.

Og nu ved man også lige pludseligt hvor skide nemt de kan komme ind her?
Seriøst, et spark og døren, inkl. dørkarm, ryger af helvedes til. Helt ærligt. Og en boligforening der ikke har styr på tingene.
Great!

4 kommentarer:

  1. Troede seriøst også det var sværere at ødelægge sådan en dør, men det kan være, at jeres gæst har haft nogle seriøse benmuskler.

    Åh nej, hvorfor skrev jeg ikke om ringen? :D Og "Kender du noget til det, Edward?" - "Nej". Eller det lille fine plastikhjerte, eller ulven fra Hjallerup Marked. Nå, men det var nu godt at få set filmen, selv om den ikke var så imponerende :)

    Dine boller ligner knyttede hønserøve, men hindbærsnitterne er virkelig flotte af førstegangssnitter at være! <3

    SvarSlet
  2. Haha ja jeg ville have skrevet om ''nej'', men kunne ikke helt huske resten hehe.

    Ååååh ja armbåndet hehe :D

    Mine boller er fine!

    SvarSlet
  3. Hold da op for en omgang den dør har fået!

    SvarSlet
  4. Ja :) den har set sine bedre dage

    SvarSlet