mandag den 5. juli 2010

Indkøbs-galskab

De sidste par dage har jeg simpelthen brugt for mange penge. Puha, jeg burde skamme mig.

Det hele startede med at vi skulle ud og købe denne:


Og så faldt vi over den her, som jeg syntes var skrækkeligt smart. Bunden kan skrues af, så man kan putte ting derind i.

Så var vi i Jysk, og det fandt vi disse tre håndklæder, som vi ikke kunne undvære, og disse lagener, som vi bare har manglet i 67 år.


Så kom vi også forbi Plantorama, da min søster og mor gerne ville derud efter blomster.
Så syntes Per at denne her store palme var helt fantastisk, så den måtte vi eje, og også den meget flotte urtepotte
Så syntes jeg også at jeg fortjente 3 krydderurtet
Purløg, oregano og rød basilikum

Det var hvad det blev til igår, hvilket egentligt var nok :D

Idag har jeg så været til tjek på sygehuset, efter operationen.
Der fik jeg at vide at det så ud som det skulle og iøvrigt var pænt. Stingene skulle have været fjernet idag, men det var ikke nødvendigt da de lige så stille er faldet ud lidt efter lidt.

Så var min mor med, hvilket var rigtigt hyggeligt. Vi kiggede nogle butikker, blandt andet Matas hvor jeg købte dette:

Kunne bare ikke stå for halskæden og de øreringe

Vi fandt også sygt billige Rosendahl Grand Cru krydderiglas til 10 (!) kroner stykket i Imerco, jeg har glemt at tage et billede af dem, men jeg købte 5.

Så kom vi forbi Body Shop, som havde nogle ret gode tilbud, som jeg fik dette ud af:


Da Per så havde fået fri fra arbejde, kom han ind og overtog min mors plads, da hun havde en anden aftale.
Vi købte dem her:

Så de sidste par dage har været superhyggelige, men desværre ret dyre :D

Nu kan jeg slappe af med alle mine nye ting, og glæde mig over dem, nu når jeg skal til at starte på arbejde i morgen.

2 kommentarer:

  1. og ikke tænke alt for meget på de ting som du ikke fik lov til at købe

    SvarSlet