fredag den 2. juli 2010

Familiehygge :D

Jeg har haft den bedste aften længe!
Mig, min kæreste, min mor og min far, har spist ved min søster, her til aften. Det var virkeligt hyggeligt, og maden var bare super.
Kan det blive bedre?!
Trods varme fra en syg ovn, har vi faktisk hygget os hele aftenen. Kæresten og far så bold (hvor Brasilien desværre røg ud:( , så nu er VM ødelagt for mit vedkommende) så de lød også til at hygge sig.

Derudover er dagen gået med at hente foder til hunden, som jeg meget håber han kan komme til at fungere på, da det andet ikke rigtigt gik så godt desværre. Så nu prøver vi lykken :)

Jeg ser frem til at min søster får anskaffet en luftmadras, så jeg kan overnatte ved hende, engang i min ferie:D Det ville være rigtigt godt.

2 kommentarer:

  1. Det var så her at du skulle have stjålet madbilleder fra min blog, så alle i denne verden kunne se, hvor lækker mad jeg laver :D
    Jeg kondolerer med hensyn til Brasilien, jeg vil anbefale dig at holde med Argentina.
    Og tak for en lækker aften!

    SvarSlet
  2. Jaaaa ved nu ikke rigtigt med det der Argentina. Må lige komme mig over sorgen først...
    Selv tak :)

    SvarSlet